5.9 C
2024. április 20. szombat
spot_img

A Gerje forrását keresték

A Gerje patak forrásának megkeresésére indultak kerékpárral Pünkösd vasárnap a Pest Megyei Szabadidősport Szövetség tagjai. A baráti társaság kirándulásáról Dely Márta adott élménybeszámolót. “A forrást szép árnyékos szabadidőpark veszi körül, melyet egy tanösvény szel át három tó mellett vezetve, bemutatva a vidék élő- és állatvilágát. Mivel a patak mentén nem lehetett kerékpározni, ezért megkerestük a Dolina sárga jelzésű útvonalát, melyet már a korábbi években a Dolina túra 30 km-es távján megismertünk. Változatos terepen, hol kerékpáron, hol azt tolva, vagy éppen emelve küzdöttük át magunkat az akadályokon. Látszott a kitaposatlan, fűvel, gazzal benőtt ösvényeken, hogy az idei évben elmaradt a Dolina túra. Nem szegte kedvünket a természet által alkotott „akadálypálya”. Élveztük a hársas illatát, a lejtőkön a száguldást és megbirkóztunk az emelkedőkkel is.
Már nem jártunk messze a Gyurgyalagostól, mikor egyik társunk a szemtanú elmondása szerint: „nekiiramodott a lejtőn, majd kerékpárját elhagyva a kormány fölött, egy tigrisbukfenccel ért földet, melyet még egy guruló átfordulás követett…”.
Néhány karcolással, apró zúzódással és egy használhatatlanná vált kerékpárral megúszta a „produkciót”!
Ceglédről kértünk segítséget és félóra múlva utánfutón már megérkezett a cserekerékpár és folytathattuk utunkat Albertirsán át Ceglédbercelre, ahol már javában tartott a Nyitott Pince Napja program. Mi is betértünk hűsölni és persze kóstolni a Megyeri Pincébe, ahonnan átkerekeztünk egy jó kis gulyásra a Kökény Pincészetbe, majd, hogy meg ne sértődjenek a Molnárék, az ő pincéjüket is meglátogattuk. A kóstolók után vidáman kerékpároztunk Ceglédre. A hétfői pihenő programot tervezgetve búcsúzkodtunk és megígértük egymásnak, hogy jövőre „bukfenc” nélkül végig csináljuk a programot!

Hasonló hírek

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide nevét

spot_img

Friss híreink

Ápolókat díjaztak

A Magyar Ápolók Napja kapcsán február 17-én Budapesten a...

Autót rongált és rabolt

A Nagykőrösi Járási Ügyészség vádat emelt egy férfi ellen,...

Nemzetiségi választási konferencia

Sztojka Attila, roma kapcsolatokért felelős kormánybiztos volt a vendége...

“Ceglédé a legbizarrabb EU-pénzes sztori”

Az országos sajtó is felkapta a hírt, miszerint Ceglédé...

Lámpákat lopnak

Márciusban még örömmel jelentette be Klément György önkormányzati képviselő,...