12.4 C
Cegléd
2024. március 28. csütörtök
spot_img

Új korszak az online hirdetésekben

 

 

A Google elindította az Ad Transparency Center (ATC) nevű új funkcióját, amely nagyobb átláthatóságot és nyitottságot kínál a felhasználók számára a Google hirdetések terén. A funkció lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy elemezzék a konkurencia reklámjait is.

 

Nagy áttörés

 

Az ATC hatalmas áttörés a digitális hirdetési piac számára, mivel elősegíti a nagyobb átláthatóságot és az üzleti konkurenciaelemzést. 

 

Az online marketingesek mostantól pontosan láthatják, hogy a versenytársak milyen hirdetési szövegeket használnak, így könnyebben ki tudják dolgozni a saját stratégiájukat. Amennyiben nemcsak hirdetést, hanem profi posztokat is szeretnél, nézd meg a SocialWings tartalomgyártással kapcsolatos szolgáltatásait!

 

Az ATC által biztosított következetesség a politikai hirdetések terén is rendkívül fontos. A funkció lehetővé teszi, hogy a felhasználók megtudják, hogy kik állnak a megjelenések mögött, és hogyan használják fel az adatokat ezekre a célokra. 

 

A funkció ezzel hozzájárul a politikai átláthatósághoz és segít megakadályozni a hamis információk, illetve a manipuláció terjedését a különböző platformokon.

 

Mi a helyzet a Facebook esetében?

 

A Facebook már évek óta engedélyezi az üzleti oldalak áttekinthetőségét, ami nagyban hozzájárul a hirdetők ellenőrizhetőségéhez. Az ATC által biztosított lehetőség még tovább növeli a transzparenciát az online hirdetések terén, és hozzájárul a digitális reklámpiac általános fejlődéséhez.

 

Az ATC bevezetése a Google részéről ismét azt mutatja, hogy a vállalat elkötelezett az ügyfelek átláthatósága és a személyes adatvédelem mellett. A funkció lehetővé teszi azt is, hogy a felhasználók jobban ellenőrizhessék, hogy a hirdetők miként használják fel az adataikat.

 

Összességében az ATC bevezetése jelentős előrelépés a digitális hirdetési piac transzparenciájának javítása és a felhasználói adatvédelem elősegítése érdekében. A Google által biztosított nagyobb ellenőrizhetőség lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy pontosabb és megbízhatóbb információkhoz jussanak a hirdetések által.

 

Fontos az üzleti elemzések szempontjából is

 

Az ATC (Ad Transparency Center) bevezetése nagyban hozzájárul az üzleti elemzők és piaci szakértők munkájához, lehetővé téve számukra a digitális hirdetési piac jobb elemzését és a versenyképesség növelését. Emellett a politikai hirdetések átláthatósága segít a közösségi média platformoknak hatékonyabban védekezni a hamis információk és a manipuláció terjedése ellen.

 

Az ATC egyike a Google törekvéseinek arra, hogy javítsa a digitális világ átláthatóságát és biztonságát. A vállalat egyéb kezdeményezései közé tartozik például az adatvédelmi beállítások egyszerűsítése és az érdeklődési körök tisztázása is. A Google célja az, hogy a felhasználók jobban értsék, hogy milyen adatokat gyűjtenek róluk.

 

Az ATC bevezetése így elősegíti az innovációt és a versenyképességet, tovább erősítve ezzel a digitális hirdetési piacot.

Hasonló hírek

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide nevét

spot_img

Friss híreink

Kilenc bajnoki meccs

A Ceglédi KK SE Kék Cápák hat korosztálya et...

Csáky András újabb csapata

Bemutatta jelöltjeit a Ceglédi Lokálpatrióta Klub Egyesület is, melynek...

Nagykőrösi szélhálmos

Egyelőre nem tudni, milyen ítélet várhat arra a nagykőrösi...

Jubiláló munkatársait köszöntötte az Infineon Technologies Bipoláris Kft.

A vállalat az elmúlt évek hagyományaihoz hűen március 21-én...

Hogyan lehetsz személy- és vagyonőr?

  Az egyik legkeresettebb szakma manapság a személy- és vagyonőr....