Nem akar nagyzolni, hiszen csak két ülés található benne, de nem kell ennél több. Az igazi kupé vagy kabrió két személlyel élvezhető igazán. A kis motor (1.2) amelyik a Twingo-ban is szolgál, itt turbós, 101 lóerős, egyébként az autó ennek a padlólemezére épül. Itt azért bolondoztak egy kicsit a formatervezők, amiből egy igazán különleges forma született. Elöl kicsit unalmas, oldalt kicsit merész, hátul kifejezetten izgalmas, de féloldalt a legjobb. Ettől még nem félszeg, sőt masszív és sűrű darab, amely egyfajta biztonságérzetet nyújt. Beülve a kabinba, a biztonság mellett a barátságos és nem túlkomplikált utastér az, ami fogad bennünket. A biztonság egyben a bezártságot is jelenti, de ettől még jól érezzük magunkat odabent. A bezártság csak addig tart, amíg meg nem nyomtuk a tetőnyitó gombot. Másodpercek telnek csak el és máris szabadok vagyunk! A tetőnyitó-csukó mechanizmus teszi a dolgát, gyorsan ki/becsomagolja a napsugarakat. Ha már itt tartok, mindenképpen érdemes megjegyezni, hogy az ilyen autók csomagterének méretét erősen befolyásolja tető mérete és az imént említett technika. Meglepő, hogy itt mindennek ellenére majdnem 300 liternyi csomagtér marad, ami két személynek akár hosszabb túrára is elegendő lehet. Az ilyen méretű autók arányai nem mindig a legharmonikusabbak, de most ezzel sincs gond.
Akár tetővel, akár tető nélkül, mindenhogy kellemes a szemnek a formája. Más színben még nem láttam, de ez a kék nagyon jól állt neki, talán még fehérben és sárgában tudja legjobban megdobogtatni a női szíveket. A női szíveket, amelyekhez a férfiak pénztárcáján keresztül vezet (het) a legrövidebb út… A használtautós oldalon mindössze két darab található, de a márkakereskedések kínálatában szintén megtalálható. Aki pedig egy ilyen járgányra vágyik, az ne feledje: kabriózni tavasszal és ősszel a legjobb, amikor nem égeti le a fejünket a forró nyári napsütés! (Köszönet Kaszás Sándornak, aki járművét rendelkezésre bocsájtotta az írás elkészüléséhez.)