Ilyen a klímaberendezés, az elektromos ablakok, amelyek ablakkeret nélküli ajtókban mozognak, de a „kupéság” jegyében a hátsó kis ablakok úgyszintén. Ezeket elölről a vezető, vagy hátulról, az utasok kezelhetik. A beltér barna- fekete-króm kombinációja nagyon ízléses és mai szemmel sem tűnik ódivatúnak. Sőt, ami bőrnek látszik, az valódi bőr és a fa sem műanyag dekoráció csupán, ellentétben a mostani divatirányzattal. A két ajtó és kupéjelleg ellenére hátul is el lehet férni, igaz itt hangsúlyozottan két személyre formázott az ülés, amely kifejezetten kényelmes. Bár szerintem a legtöbb esetben csak elöl ülhettek benne. Talán nem a Ewing család tagjai, de azt gondolom, hogy minimum egy jól menő üzletember lehetett a gazdája hosszú évekig. Mindenesetre kiváló alanya a további felújításoknak. Kívülről persze akad már rajta rozsda itt-ott, de a „békebeli” karosszériaelemek teljesen egyben vannak, a fényezés pedig példás, eltekintve az apró karcolásoktól. Nagyon szép az autó sziluettje, csodálatos katalógusfotók készülhetnének róla, ha ma forgalmazná a gyártó. Semmi fölösleges sallang, cicoma, vagy díszítés, éppen csak annyi, ami széppé teszi. Ilyen az oldalsó krómlécbe beleolvadó kilincs, a jellegzetes cápaorr, az első lökhárítókon a kopoltyúk. Mivel „B” oszlop középen nincs, így a második oszlop már hátul van és gyönyörű, megtalálható rajta a kék-fehér propeller, azaz a BMW márkajelzés. (A márkajel még az első világháborús időkben létrejött Bajor Repülőgépgyár történetébe vezet/repít bennünket.)
Az európai példányoktól eltérően itt az első és hátsó sárvédőkön megtalálhatóak a narancssárga helyzetjelzők. A hátulja teljesen egyedi, de annál szebb, ahogy a lámpatestek beleolvadnak a lökhárító feletti részbe, egyben felezővonalat húznak a csomagtér fedele alatt. Gyönyörű és különleges, a mai egységes és sokszor unalmas formatervezést elnézve pedig igazi csemege. Most mégis megbontják majd a lemezeket, felújítják a kárpitokat, valamint új fényezést kap, hogy még tökéletesebb legyen. Sok-sok munka, és nem utolsósorban nem kevés anyagi ráfordítás szükséges mindehhez. A karosszériát a Csorba és Fia Autójavító Bt., a fényezést a Bíró Fényező Kft., a kárpitokat pedig az albertirsai Kárpit Stúdió veszi kezei alá az elkövetkezendő hetekben, hogy a BMW megfeleljen tulajdonosa elvárásainak. (Köszönet Csorba Tamásnak az írás elkészültéhez nyújtott segítségéért!) Több fotó ITT…