Július 1-től új üzemeltetője van a helyi Tourinform Irodának. Az információs iroda a Ceglédi Kistérségtől a Ceglédi Közös Önkormányzati Hivatalhoz került át. A változásokról, fejlesztésekről, új szemléletről Erdős Adrián, a Tourinform Iroda munkatársa tájékoztatta lapunkat.
– Igyekszünk új, fiatalosabb munkastílussal frissíteni az iroda megjelenését. Ennek részeként új design-t kapott az iroda belülről, világító táblát és figyelemfelhívó beach flag-et (strandzászló) helyeztünk el a bejáratnál. Megrendeltünk a belvárosban kihelyezésre kerülő táblákat is, amelyek a közlekedési táblákhoz kapcsolva az iroda helyszínét jelölik majd. De ezeken túl reklámanyagokkal is népszerűsítjük az irodát és szolgáltatásait.

– Feltétlenül, sokkal többen megtalálnak minket. Napi 30-40 érdeklődő látogatónk van, vagyis jelentősen megnőtt az iroda forgalma.
– Melyek a leggyakrabban igénybe vett szolgáltatások?
– A hazai és külföldi turisták a helyi rendezvényekről, térségi látványosságokról érdeklődnek leginkább. Ezek bemutatását segíti a most elkészült három nyelvű képes kiadványunk és az az eseménynaptár is, amely a legfontosabb környékbeli és ceglédi rendezvényeket tartalmazza. De a héten például a szállodában nyaraló hollandok, angolok érdeklődtek budapesti idegenforgalmi látványosságok iránt.
– Milyen újdonságok kerültek bevezetésre?

Újdonság, hogy a Cegléd kártya mellett, a Budapest kártyát is forgalmazzuk hamarosan, amely ingyenes tömegközlekedést és múzeumok, látványosságok belépődíjához jelentős kedvezményt biztosít a fővárosba kirándulni vágyóknak. S ha már a kártyáknál tartunk, hamarosan a néhány ezer forintba kerülő tolmácskártya is kapható lesz, amelyen keresztül telefonos fordításhoz lehet jutni, ha általunk nem ismert nyelven kell ügyet intéznünk.