Április 18-án este a ceglédi vonalon a Bugac IC gyorsvonati kocsijában utaztam, ahol a vonaton hagytam egy hűtőtáskát, benne három üveg borral, amit a borkóstoló sulimban elemeztünk ízekre előző este.
Amikor hazaértem, akkor jutott eszembe, hogy a csudába …. Felhívtam a MÁV Ügyfélszolgálatot, ahol a hölgy hihetetlen kedves volt, azonnal hívta a vonaton a vezető jegyvizsgálót, aki a leírásom szerint megtalálta a csomagot, és leadta a kecskeméti forgalmi irodában. Ez mindösszesen 10 perc alatt zajlott le, ahogy “on-line’ ügyintézett a hölgy Kecskemét – a vonat – ő és én vonalban.
Következő délután vettem át a csomagot. Jó ilyet tapasztalni ebben a mai rohanó, embertelen világban. Nagyon jól esett, és megsimogatta a lelkem, amilyen kedvesen, lelkesen, és előzékenyen igyekezték a “nyűgös” utas baját orvosolni. Kívánom, hogy képviseljék a MÁV-ot tovább is ilyen kedvesen és adjanak minél több emberséget és mosolyt a megkeseredett emberek életébe.Köszönöm!
F. L. – Cegléd