K. Péter olvasónk a Jászberényi úti postával kapcsolatos olvasói levelünket és a Magyar Posta válaszát olvasva ragadott tollat, hogy a „Nagyposta” ügyfeleként sorolja el panaszait.
„Örömmel olvastam a Jászberényi úti kisposta fejlesztéséről. Viszont felháborítónak tartom, ami a Kossuth Ferenc utcai főpostán zajlik! Tudomásom szerint összesen 10 ablak van. Ebből kettő a főpénztárban csak pénzügyeket intéz. Kívül az elsőnél még nemigen láttam vásárlóval foglalkozó dolgozót, a 2. és 3. ablak postai dolgozója heti két napon kizárólag a gázszolgáltató ügyfeleit fogadja. Álljon sorba a sárga csekkjével a Posta Kommunikációs Osztályának tisztelt illetékese mondjuk egy keddi napon, és nem tudom, neki lesz-e elég ideje és türelme kivárni a sorát! Ha sikerült átverekedni magát a bejáratnál összezsúfolódott 15-20 Tigázos ügyfélen! Arról nem is beszélve, hogy a postán ilyenkor nem lehet például képeslapot venni, mert a megmaradt öt(!!!) ablak nem jogosult ilyen postai árucikk eladására! Tegnap láttam éppen várakozás közben, hogy egy idős férfi három ablakot megjárt, és a végén visszavitte az állványhoz, mert sehol sem tudta kifizetni!
Gyalázat, hogy a posta nem elsősorban a saját tevékenységével foglalkozik, nincs tekintettel a minél gyorsabb ügyfélforgalomra. És szégyen, hogy a Jászberényi úti kispostára három ablakot ígérgetnek, miközben gyakran a sokkal nagyobb forgalmú főpostán is alig több foglalkozik postai ügyekkel. Egy dühös belvárosi ügyfél”
Gyalázat, hogy a posta nem elsősorban a saját tevékenységével foglalkozik, nincs tekintettel a minél gyorsabb ügyfélforgalomra. És szégyen, hogy a Jászberényi úti kispostára három ablakot ígérgetnek, miközben gyakran a sokkal nagyobb forgalmú főpostán is alig több foglalkozik postai ügyekkel. Egy dühös belvárosi ügyfél”
Az olvasói levelet lapunk megküldte a Magyar Posta Kommunikációs Osztályának, amelytől az alábbi tájékoztatást kaptuk: „Cegléd 1 postán két külön ügyféltérben összesen 12 ügyintézési ponton várják munkatársaink az ügyfeleket. Az első teremben két olyan ablak van, amelyek hetente két napon (kedd és csütörtök), 8 órában elsődlegesen TIGÁZ ügyintézési lehetőséget biztosítanak az ügyfeleknek, ezeken kívül 6 másik ügyintézési ponton postai szolgáltatás portfólióval állnak a kollégák rendelkezésre. Augusztusban és szeptemberben valóban magas számban keresték fel a postát az ügyfelek TIGÁZ ügyintézéssel kapcsolatban. Azonban az októberre vonatkozó mérési adatok azt mutatják, hogy ez a szám jelentősen csökkent.
A kiskereskedelmi termékek értékesítése kapcsán érkezett felvetésére tájékoztatjuk, hogy az árubemutató eszközökről levett értékcikkeket, szinte valamennyi munkahelyen ki lehet fizetni. A postán ügyfélhívó működik, tehát ha valaki értékcikket is szeretne vásárolni, akkor az értékcikk vásárlása sorszámot kell kérnie. Üdvözlettel: Magyar Posta Zrt. Társasági Kommunikációs Osztály”
A drága Ceglédi posta vezetője arrol mélyen halgat ,hogy több mint 50 dolgozó hagyta ott őket fél év alatt. Mivel az ifju igazgató azt hiszi hogy rabszolgák az emberek. És főldesúrnak hiszi magát. Csak azt nem értem hogy a központ ezt hogyan nem veszi észre. Biztos mindenkinek feltünt hogy hetente változnak a kézbesítők. A kis és nagyposták ablakából eltünnek a dolgozók. A leveleiket és csekkeiek késve vagy egyáltalán nem kapják meg.
EZ A HELYZET A NAGYKÁTAI POSTÁN IS.NEKEM IS ILYEN SEMMIT MONDÓ LEVELET KÜLDÖTT A MAGYAR POSTA,ÉS A HELYZET AZÓTA SEM VÁLTOZOTT.10 EMBER BEMEGY 5-NEK KI KELL JÖNNI AZ ÉPÜLETBŐL.
A szóforgatás helyett inkább lépni kellene, Tisztelt Posta!
A “két külön ügyféltér, 12 ügyintézési pontba” ugyebár beletartozik a Csomagkezelő rész, meg a Hivatali fiókkezelő is, akik persze CSAK csomaggal és ajánlott levelekkel foglalkozhatnak? És változatlanul állítom: gáz ügyintézési napokon, kedden és csütörtökön két ablaknál KIZÁRÓLAG azt lehet intézni! A mérési adataik hiteltelenek, van bőven TIGÁZos kuncsaft mindig. Azt nem értem, mit keres a POSTA profiljában a GÁZ?! Alapvetően ez a gáz!