13.8 C
Cegléd
2025. szeptember 19. péntek
spot_img

Kinek lehet panaszt tenni? 2017-től nincs többé Fogyasztóvédelmi Hatóság

A 2016-os év végével megszűnt a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság, feladatait a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium, a Pest Megyei Kormányhivatal, és a járási hivatalok veszik át.

December 31-gyel végleg bezárta kapuit a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság. Feladatait nagyrészt – például az ellenőrzések szakmai felügyeletét – a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium vette át az Origo beszámolója szerint.

Hozzájuk tartozik ezentúl a két magyar fogyasztóvédelmi laboratórium, valamint az Európa Fogyasztó Központ. Másodfokú ügyekben pedig országosan a Pest Megyei Kormányhivatal jár el. S hogy ezentúl kinek lehet panaszt tenni, ha méltánytalanság ér minket? Az illetékes járási hivataloknál, ahol elsőfokú hatósági hatáskör lesz ezentúl a fogyasztóvédelem.

Blikk

Hasonló hírek

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide nevét

Friss híreink

Az online vásárlás előnyei

A híroldalak időről időre foglalkoznak azzal a kérdéskörrel, hogy...

A mio inozitol hatékonyan támogathatja a testi-lelki egyensúlyt

    A mindennapokban gyakran találkozunk olyan hírekkel, melyek gazdasági változásokról,...

Törteli utcatáblák közadakozásból

A Ceglédhez közeli Törtelen járóknak feltűnhetett a közelmúltban, hogy...

Ceglédi lovas lányok országos sikere Simonpusztán

Augusztus végén (2025.08.30–31.) rendezték meg a Magyar Lovassport Szövetség...

Rongálás a Vörösmarty játszótéren

Ifj. Károly Ferenc önkormányzati képviselő számolt be közösségi oldalán...