-0.7 C
Cegléd
2024. december 27. péntek
spot_img

Kinek lehet panaszt tenni? 2017-től nincs többé Fogyasztóvédelmi Hatóság

A 2016-os év végével megszűnt a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság, feladatait a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium, a Pest Megyei Kormányhivatal, és a járási hivatalok veszik át.

December 31-gyel végleg bezárta kapuit a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság. Feladatait nagyrészt – például az ellenőrzések szakmai felügyeletét – a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium vette át az Origo beszámolója szerint.

Hozzájuk tartozik ezentúl a két magyar fogyasztóvédelmi laboratórium, valamint az Európa Fogyasztó Központ. Másodfokú ügyekben pedig országosan a Pest Megyei Kormányhivatal jár el. S hogy ezentúl kinek lehet panaszt tenni, ha méltánytalanság ér minket? Az illetékes járási hivataloknál, ahol elsőfokú hatósági hatáskör lesz ezentúl a fogyasztóvédelem.

Blikk

Hasonló hírek

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide nevét

spot_img

Friss híreink

Mit nyerhetnek az építészek és mérnökök a 3D lézerszkenneléssel?

Az építőipar és a mérnöki tervezés folyamatosan fejlődő megoldásai...

Ezek a legjobb hordozható hegesztőgépek!

    A hegesztés ma már nem csupán az ipari és...

Feszesebb arcbőr hialuronsavas feltöltéssel – a fiatalos megjelenés titka

A hialuronsavas arcfeltöltések napjainkban az egyik legnépszerűbb esztétikai beavatkozások...

Túlélőcsomag különféle rendezvények megszervezéséhez 

Céges rendezvényt szervezni egyben örvendetes, egyben pedig komplikált és...

Miért kiváló immunerősítő a méz és minden méhészeti termék?

Az senki számára nem lehet kérdés, hogy a hagyományos...