Motollai Istvánné írt lapunknak olvasói levelet, melyben beszámol a TV szolgáltatást zavaró körülményeiről, és köszönetét fejezi ki a Várvag Kft. munkatársainak.
“Köszönetet szeretnék mondani a VÁRVAG Kft. két dolgozójának, Hervai Gergőnek és Pozsonyi Edinának, akik a napokban segítségemre voltak.
Nos, mindkét TV készülékem felmondta a szolgálatot, már hetekkel ezelőtt, – aztán pár napig ment az adás, és ismét nem. Ekkor kértem a Digi TV, mint szolgáltató segítségét, nagyon gyorsan kijött a szakember, és megállapította, hogy a készülékeknek semmi baja nincs, csupán a vételi viszony rossz, – szinte lehetetlen. A panel lakásunk külső falára szerelt antenna mellett – már közterületen – egy fa lombkoronája zavarta meg állandóan az adást, tehát az a viharos időjárás, ami heteken át volt, az okozta a problémát. (Csendesebb napokon valahogy azért volt műsor-szolgáltatás, de az újra visszatérő szeles idő ezt időről időre megzavarta. ) A szerelő azt javasolta, hogy a zavaró ágakat le kell vágatni, kérjem meg a ház gondnokát, aki majd levágja. Nálunk ilyen nincs, kis lakótelep ez.
Ekkor kerestem meg telefonon a Várvag Kft. munkatársát az ágak lenyesése ügyében, ahol legnagyobb meglepetésemre a szakember (valószínűleg kertész) azonnali indulást ígért – s valóban, kb. 15 perc múlva munkatársával megjelent, egy nagy kézi szerszámmal a belógó ágakat levágták, a jó vételi viszony azonnal megindult, és ennek mindhárman együtt örültünk.
Hát ilyen is van, a hetek kínlódását egy összesen kb. 30 perces munka – egy empatikus hozzáállás megoldotta.
Munkájukat, hozzáállásukat ez úton is köszönöm!
Tisztelettel: Motollai Istvánné”