5 Comments

  1. 4

    TiBi

    Kedves Jóska, és Mindenki!

    Sajnos vannak baleseti helyzetek ( a gyári törésteszteken túl), amelyeket az élet produkálja, ezek általában teljesen “egyediek” abban a tekintetben, hogy nagyon sokféle lehet. Az autókban lévő passzív (pl.: légzsákok) és aktív (pl.: biztonsági öv) biztonsági eszközök azért vannak, hogy (meg)védjék a jármű utasait. Ennek ellenére vannak olyan szituációk, amikor hiábavaló a légzsák és bekötött biztonsági öv (is). Nem ismerem ennek a konkrét balesetnek a körülményeit részletesen, de például egy bizonyos sebességhatár felett (főleg frontális ütközés során) nincs esély a túlélésre….Részvétem és együttérzésem a családnak.

    Reply
  2. 3

    Gábor

    Szerintem ezt az öv vitat ne itt tárgyaljátok ki
    Köszi

    Reply
  3. 2

    TiBi

    Miből derült ki hogy probléma? Ajánlom újraolvasásra a cikket….

    Reply
  4. 1

    Jóska

    Most az a probléma, hogy be volt kötve. Máskor az, hogy nem volt bekötve. Jó lenne már, ha egyértelmüvé tennék, hogyan, mikor és mitől véd a biztonságiöv.

    Reply
    1. 1.1

      István

      Nem az volt probléma, hogy nem volt bekötve, hanem az, hogy ennek ellenére sem volt esélye a túlélésre.

      Reply

Leave a Reply to István Cancel Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

2021. Ceglédi Panoráma