2.9 C
Cegléd
2024. november 22. péntek
spot_img

Megéri kiszervezni a hirdetéseink kezelését?

 

A cégvezetés soha nem könnyű, hiszen ezer felé kell szakadni: figyelni kell a pénzügyekre, az alkalmazottak munkájára, az előírásokra, könyvelésre, beszerzésre és a marketingre is, csak hogy a legfontosabbakat említsük. Nem csoda, hogy előbb-utóbb minden vállalkozó úgy érzi, hogy bizonyos feladatokat érdemesebb kiszervezni.

 

Bár a marketinget, mint közvetlen vevőszerző eszközt, sokan nehezen adják ki a kezeik közül, mégis van egy jó hírünk: most már a Google hirdetések, a közösségi média kezelése és a keresőoptimalizálás terén is profikkal dolgozhatunk együtt. 

 

Ebben a bejegyzésben a keresőhirdetés témáját járjuk körbe, hogy átláthatóbb legyen, hogyan segítheti a kiszervezés egy vállalkozás működését.

 

Google hirdetések: miért hatékonyabb marketingessel, mint egyedül?

 

Ugyan akadnak, akik házilag is ügyesen kezelik a kampányokat, idő és energia szempontjából még nekik is jobban megéri PPC specialisták megbízásában gondolkozni.

 

Ennek az az egyszerű oka, hogy a keresőhirdetés világa különösképpen összetett, és valódi bevételt generálni csak naprakész tudással lehetséges. Az új információkkal nem mindig tud képben lenni az, akinek ezer más teendő van a nyakán. Egy marketingügynökséggel ne csak könnyíthetsz a válladat nyomó terheken, de gyakorlatilag a csapatodban tudhatsz egy képzett marketingest is, akivel a hatékonyság garantált.

 

Így működnek a keresőhirdetések

 

A böngészőben megjelenő hirdetések legismertebb formáját a szöveges keresőhirdetések jelentik. Ezek, ha jól vannak beállítva, bizonyos kulcsszavakra történő keresés esetén megjelenítik a weboldalunkat a felhasználóknak.

 

Óriási előny ebben a folyamatban, hogy célzottan olyan érdeklődőket szerezhetünk általa, akiknek megvan a problématudatuk, és csak a megoldást (tehát a termékünket, szolgáltatásunkat) kell megmutatni nekik.

 

A Google Ads anyagi oldalára nem lehet általános megállapításokat mondani, hiszen a kattintásokért fizetett árat a kereső összetett hirdetésaukciós rendszere határozza meg, mely számtalan szempontot figyelembe vesz. Bár az ár nem fix, mégis megéri kifizetni, ugyanis csak a tényleges kattintásokért (tehát a valódi látogatókért) kell fizetnünk.

 

Számtalan előnnyel jár a jól beállított Google hirdetés

 

Bár az előzőekben is említettünk már ezzel kapcsolatos pozitívumot, nem mehetünk el amellett, hogy a keresőben futtatott hirdetések még ennél is több előnnyel bírnak.

 

Remek tulajdonsága például, hogy hihetetlenül gyorsan látszik az eredmény: az indítás után rögtön megjelennek a hirdetések, ami azt jelenti, hogy akár azonnal jöhetnek is a látogatók. Emellett precízen mérhető, tehát tűpontosan ki lehet számolni, mennyi hasznot hozott egy-egy kampány.

 

Ez a lista még hosszan folytatható lenne, de arra már biztosan elegendő volt, hogy átlásd, milyen pozitívumokat hozhat egy jól beállított Google hirdetés. Talán így már az is világosabb, miért azt javasoljuk, hogy ezt szervezd ki, ha valamilyen feladattól szabadulni akarsz.

Hasonló hírek

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide nevét

Friss híreink

Ceglédi elismerés a Szent Erzsébet-díjak átadásán

November 16-án, a váci Nagyboldogasszony-székesegyház ünnepi szentmiséjén adták át...

Az ipari mennyezeti lámpák szerepe a mindennapokban

  Az ipari mennyezeti lámpák, vagy más néven csarnokvilágítók, elengedhetetlen...

Szükségük van-e a vállalkozóknak céges lakásbiztosításra?

  A válasz egyértelműen az, hogy igen. De térjünk ki...

Kia Picanto – A kisvárosi cirkáló

A Kia Picanto minden városi autós számára ismert, aki...

Az elmúlt száz esztendő legnagyobb vasútépítési fejlesztése

Az elmúlt száz év legnagyobb vasútépítési fejlesztése valósul meg...