2.1 C
Cegléd
2024. november 26. kedd
spot_img
spot_img

Gyros – kétszer újramelegítve

Végül is 14:07 órakor, a megrendeléstől számított 1 óra 24 perccel kaptam meg a megrendelt gyrostálat. Jól észrevehetően, mikróval újramelegített ételt kaptam. Azt pedig senki ne akarja velem elhitetni, hogy 1 óra 20 perc után, mikrózás nélkül is, langyos ételt tudnak kiszállítani

Amikor sms-ben leírtam a kiszállítási időn túlnyúló problémámat, elnézéskérés helyett, csak egy felháborodott hangnemű telefonhívást kaptam a tulajdonostól. Úgy gondolom, felháborodni nekem lett volna jogom.

Két hét alatt, hogyan lehet kétszer ugyanazt a hibát elkövetni ugyanazzal a vendéggel? Hányszor kell egy futárnak elindulni egy rendeléssel? Ha bármi probléma adódik a rendeléssel, miért nem érdemel a vendég legalább egy időpont módosító és elnézést kérő telefonhívást?

… és még a tulajdonos volt felháborodva, amikor leírtam sms-ben, hogy nem rendelek többet tőlük és ismerőseimnek, barátaimnak sem fogom ajánlani az üzletét.

A kép illusztráció!

Hasonló hírek

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide nevét

spot_img

Friss híreink

Miért fontos a klíma szakszerű tisztítása?

    Ha egy minőségi klímát választunk, amit szakértők szerelnek be,...

Elegáns női blúzok: melyek a legkelendőbb változatok, hogyan viseljük őket?

    A női blúzok egyértelműen az elegáns ruhatár alapdarabjai közé...

A digitalizáció határai: Megmenthetik a digitális ikrek az iparágakat?

      Az "Internet of Things" (IoT) eszközök száma óriási növekedés...

Ceglédi elismerés a Szent Erzsébet-díjak átadásán

November 16-án, a váci Nagyboldogasszony-székesegyház ünnepi szentmiséjén adták át...

Az ipari mennyezeti lámpák szerepe a mindennapokban

  Az ipari mennyezeti lámpák, vagy más néven csarnokvilágítók, elengedhetetlen...