Egy Jászberényi úti lakos írt olvasói levelet szerkesztőségünknek arról, hogy az ottani postafiókban hosszú sorok kígyóznak a két működő ügyintéző ablaknál. „Tisztelt Szerkesztőség! Kérjük segítségüket, mert egy kéréssel fordulunk a Ceglédi Postahivatal vezetőségéhez. A Cegléd, Jászberényi úti posta előtt nap mint nap hosszú sor várakozik, sorakozik a csekkek befizetésére és levelek ki- és feladására. Mindent a létező két ablaknál intéznek. Minket türelmetlenül várakozókat a két aranyos hölgy nyugtatgat, hogy igyekszenek, de gyorsabban nem megy. Már előre félünk, hogy míg ránk nem kerül a sor télen hóba-fagyba-esőbe az utcán fogunk fagyoskodni? Az a kérésünk, hogy álljon vissza a három ablakos kiszolgálás, mint régen. Ezt megérdemli a több száz lakótelepi ügyfelük. Tisztelettel kérjük, hogy kérésünket teljesítsék.”
A levélre kérésünkre a Magyar Posta Zrt. Kommunikációs Osztálya válaszolt: „Köszönjük észrevételüket! A Cegléd 4. postával kapcsolatban jelzett probléma megoldásán jelenleg is dolgozunk, december elsejétől plusz munkavállalót alkalmazunk, így ismét háromablakos ügyintézési lehetőséget biztosít majd a posta. Köszönjük az ügyfelek türelmét és megértését!” – szól a levél.
(A kép illusztráció)