A miabonyunk.hu kapott olvasói levelet, mely szerint a Dél-Pest megyei térséget ellátó ceglédi NAV ügyfélszolgálaton nincs toalet, miközben sorban állnak a várakozók. A levél írója szerint a zárlat oka: nincs, aki takarítsa.
Mint a lap írja, “nagyon merjük remélni, hogy csupán valamiféle félreértésről van szó. Az eset roppant kellemetlen, hiszen minden ilyen helyen, mint például a hivatalok, közintézmények, előírás a nyilvános WC megléte. Meg is van. ZÁRVA. Előtte virágok zárják le a bejáratot”. A lapnak az olvasó elmondta, mélységesen fel van háborodva, ráadásul a legközelebbi hely, ahova mehetett emberi szükségleteit végezni, az a ceglédi hajléktalanszálló volt. “A NAV egyébként az a hely, ahol általában nem fél percet várakoznak az ügyfelek. Sőt, nyilván az is előfordul, hogy a hivatalos helyen lévő izgalom ténye váltja ki, generálja, gyorsítja az alapvető emberi szükségleteket.” Az olvasói levél szerint az ügyfélszolgálaton az előteret is a biztonsági őr takarítja, a nyilvános WC-t meg senki. Ezért tartották azt jobbnak bezárni.
Az üggyel kapcsolatban a miabonyunk.hu megkereste a NAV-ot. A fejleményekről mi is hírt adunk.