A kiírás ellenére nem lehet bankkártyával fizetni és nem tartanak nagyobb készletet illetékbélyegekből, nem beszélve arról, hogy nincs számítógép sem a ceglédi 3. postán. – erről írt lapunknak olvasói levelet Mészáros Iván. A Ceglédi Panoráma megkereste a Magyar Posta Zrt. Társasági Kommunikációs Osztályát, amelytől az alábbi választ kaptuk a panaszokra: „Az olvasó által is említett, Cegléd 1 posta fenntartásában üzemelő Cegléd 3 posta kirendeltségen az ügyfél panaszt tett, s az ügyben a Magyar Posta vizsgálatot indított. Az ellenőrzés során kiderült, hogy a kirendeltség vezetője a fent említett esetben a szabályoknak megfelelően járt el, ugyanis a Cegléd 3 postához hasonló, úgynevezett manuális technológiával működő kirendeltségek a csekkbefizetési tranzakción kívül más igénybe vett szolgáltatás díját vagy vásárlás értékét csak készpénzben tudják elfogadni, a bankkártyás fizetési lehetőséget ugyanis az ilyen kirendeltségek informatikai rendszere nem teszi lehetővé.
A bankkártyás fizetési lehetőségről az egyes postai szolgáltatóhelyeken kifüggesztett, valamint a Posta honlapján közzétett vonatkozó tájékoztató nyújt információkat. Sajnálatos módon, Cegléd 3 posta kirendeltségen téves ügyféltájékoztató került kihelyezésre, amely dezinformációt okozott.
Az illetékbélyeg-készletre vonatkozó vizsgálat megállapította, hogy Cegléd 3 kirendeltségen a szóban forgó napon a délutáni órákra valóban elfogyott a 7.000 Ft címletű illetékbélyeg, ezért az ügyfél kérését munkatársunk nem tudta teljesíteni. Az ügyféltájékoztatók cseréjéről, valamint az illetékbélyeg-készlettel kapcsolatban a Posta intézkedett. Az okozott kellemetlenségért és fennakadásért ezúton is elnézést kérünk az ügyfelektől! Természetesen az ügyfelek visszajelzései fontosak számunkra, ezért javasoljuk, hogy bármilyen probléma vagy észrevétel esetén forduljanak bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz! Magyar Posta Zrt. Társasági Kommunikációs Osztály”