Lapunkat Szné Erzsébet kereste meg azzal, hogy szeretne köszönetet mondani és felhívni a figyelmet egy tapasztalatára a ceglédi orvosi ügyelettel kapcsolatban. Ha a rosszat elmondjuk, a jót is meg kell osztani – mondta el olvasónk, aki barátai és ismerősei biztatására osztja meg a ceglédiekkel a történetét.
– Október elején beteg lettem, a gerincemmel lett probléma, otthon lettem rosszul, nem is tudtam felkelni. Azonnal hívtam a központi ügyeletet, ahol azt mondták, hogy szólnak a ceglédieknek. 15-20 perc múlva felhívott az ügyeletes orvos. Megkérdezte, mi panaszom és megnyugtatott. Azt tanácsolta, vegyek be fájdalomcsillapítót és ne idegeskedjek, hamarosan jönnek, csak most ügyeleti váltás van, de mindenképpen jönnek. Fél óra múlva meg is érkezett egy fiatalember, megvizsgált, gyógyszert írt és hozzátette: ha bármi panaszom van, ő az ügyeletes holnap reggelig, szóljak telefonon és bármikor kijön. Majdnem elájultam, de nem a fájdalomtól! Mindannyian tudjuk, halljuk a rossz híreket az egészségügyből, hogyan bánnak az ügyeleten vagy a kórházakban a betegekkel. Nekem ez csodálatos élmény volt, hogy lehet így is orvosként működni, a hivatásukhoz méltón! Köszönöm dr. Gődény Pálnak a hozzáállását, valóban csodálatos élmény volt, annak ellenére, hogy fizikailag beteg voltam.