5.2 C
2024. április 19. péntek
spot_img

Levél a cserkésztáborból

Utána következett a nehezebb rész. A lányoknak és a fiúknak is ásni kellett latrinát, majd mosdóállványt kötözni, valamint szemetest. Úgy eltelt az idő, hogy már vacsorához sípolták a gyülekezőt. Csak, hogy tudd Anya, az két hosszú egy rövid.
Megvacsoráztunk és készültünk a tábortűzhöz. A tábortűz olyan érdekes volt. A vezetők rakták és a Vószem pontosabban Aragorn gyújtotta meg, de nem gyufával. Nem tudom mivel, de még le is öntötte és úgy kapott lángra a fa. Anya ezt látnod kellett volna! A tűz közben sokat játszottunk és énekeltünk. A takarodó előtt még levontuk a zászlót és hálát adtunk Istennek, hogy ilyen szép napot adott nekünk.
A 2. nap – Folytattuk a tábori építkezéseket, még a táborkapu építésében is segítettem. Délután pedig tűzrakó verseny volt, igaz nem én győztem, de jó volt. Ezután népdalokat tanultunk és rovásírást, valamint csalánteát készítettünk. Vacsora után újra a tábortűzre készülődtünk. Újabb és újabb játékok és népdalok kerültek elő. Nagyon jó volt az is. Zászlószertartás után ott kellett maradni a zászlónál, mert a mi őrsünk volt az éjszakai őr. Mi vigyáztunk a zászlóra és a többi cserkész álmára, valamint az egész táborra. Képzeld én éjféltől kettő óráig voltam az őr az őrsi társammal, de annyi csillagot láttunk, mint otthon a városba sose. Olyan érdekes állathangok is voltak, hogy alig akartam visszamenni a sátramba aludni.
A 3. nap – Igazából a túrázásról szólt. Gyalogoltunk vagy 20 km-t, az ebédet már nagyon vártam, mert elfáradtam, de megpihenve, megebédelve újult erővel vágtam neki a túra hátralevő részének. Vacsorára frankfurti leves volt, grízes tésztával. Vacsora után már készülődtem a tábortűzre, mert nagyon vicces játékokat játszunk ott. Aznap kellemesen elfáradva feküdtem be a sátorba is fel sem keltem másnap reggelig.
4. nap a táborban – Délelőtt íjászkodtunk, akadálypályán küzdöttük át magunkat, körjátékokat játszottunk. Az ebédet a mi őrünk készítette elő, mert mi voltunk a GH szolgálatosak. Utána nyomozójátékot és métát játszottunk. A szokásos esti menetrend: fürdés, vacsora, készülődés a tábortűzre, zászlószertartás, takaródó.
5. nap – Az ma van, vagyis július 13. Ma még nem tudom pontosan, hogy hová megyünk, de az biztos, hogy kétnapos portyára, mert mondták, hogy a hálózsákot is csomagoljuk be. Tudod Anya ezt vártam a legjobban, mert ilyenkor nem sátorban alszunk, hanem valahol az erdőben a szabad ég alatt. Nincs is időm tovább írni, mert indulunk. Látod anya mondtam, hogy a cserkésztáborba el kell mennem, mert annyi élményt ad, hogy még leírni sem bírom mind. 10 nap a cserkésztáborban még neked is megéri 15.000 Ft-ért. Nem? Anya! Ez a legolcsóbb, ezért is jó cserkésznek lenni.
Szia Anya!

Ui.: Majd megyek azért haza. Várjál, amivel megegyeztünk.

Hasonló hírek

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide nevét

spot_img

Friss híreink

“Ceglédé a legbizarrabb EU-pénzes sztori”

Az országos sajtó is felkapta a hírt, miszerint Ceglédé...

Lámpákat lopnak

Márciusban még örömmel jelentette be Klément György önkormányzati képviselő,...

Hulladékgazdálkodási közszolgáltatás igénybevételéről

Tisztelt Ingatlantulajdonosok!                                 Az alábbiakban tájékoztatjuk a hulladékgazdálkodási közszolgáltatás igénybevételéről: A...

Cegléd pártján – A Ceglédért Független Egyesület jelöltjei

A június 9-ei önkormányzati választáshoz közeledve a Ceglédért Független...

A Fidesz-KDNP bemutatta a képviselőjelöltjeit

A FIDESZ ceglédi szervezete is bejelentette a június 9-ei...