4.5 C
Cegléd
2025. november 20. csütörtök
spot_img

Szakmai gyakorlat a Kormányablakban

Összehasonlíthatták a munkaviszony és a közszolgálati jogviszony közötti alapvető különbségeket, tájékoztatást kaptak a közszolgálati hivatásetika alapelveiről.

Bepillantást nyerhettek az ügyfélszolgálaton folyó munkába, megfigyelve azt az ügyfelek, valamint az ügyintézők szemszögéből is, kiemelve az ügyfélközpontúságot és a segítőkész magatartást, amely a közigazgatás átalakításának egyik legfontosabb eleme.

A Kormányablaknak helyt adó Ceglédi Körzeti Földhivatal épületének irattárát is megtekintve a diákok megismerhették az iratkezelés folyamatát, valamint az iratkezelést lezáró mozzanatot, az iratok irattárban történő elhelyezését. Rálátást kaphattak az iratok selejtezésének, megsemmisítésének módjára, a történeti értékű iratok megőrzésének módjára és fontosságára.

Az idei szakmai napon egyre nagyobb térhódításának köszönhetően kiemelt szerepet kapott az elektronikus ügyintézés, amely ügyfélként és ügyintézőként egyaránt fontos szerepet játszik korunk hivatali ügyintézésében. Ügysegédi tevékenységük révén a Kormányablakok elsődleges szerepet töltenek be az elektronikus ügyintézés széles körű elterjedésében.

Hasonló hírek

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide nevét

Friss híreink

Hárommilliárdos állami forrásból fejlesztik a ceglédi kórházat is

A kormány több mint hárommilliárd forintot biztosít hazai egészségügyi...

Tápiómente tehetsége

Pesti Péter Barnabás a Ceglédi Kossuth Lajos Gimnázium 11.d...

TISZA-jelöltek

November 17-én éjszaka végül ismertté váltak a TISZA képviselőjelölt-jelöltjei...

A siker titka az együttműködés

Földi Lászlóval közölt interjút az egyházi témákat feldolgozó Vasárnap.hu...

Scrum és egyéni fejlődés: hogyan férnek meg egymás mellett?

Biztos eltűnődtél már azon, hogy a Scrum módszertan hogyan...