ad
ad
ad
ad

3 Comments

  1. 3

    K.Péter

    A szóforgatás helyett inkább lépni kellene, Tisztelt Posta!
    A “két külön ügyféltér, 12 ügyintézési pontba” ugyebár beletartozik a Csomagkezelő rész, meg a Hivatali fiókkezelő is, akik persze CSAK csomaggal és ajánlott levelekkel foglalkozhatnak? És változatlanul állítom: gáz ügyintézési napokon, kedden és csütörtökön két ablaknál KIZÁRÓLAG azt lehet intézni! A mérési adataik hiteltelenek, van bőven TIGÁZos kuncsaft mindig. Azt nem értem, mit keres a POSTA profiljában a GÁZ?! Alapvetően ez a gáz!

    Reply
  2. 2

    SZABÓNÉ BÖBE

    EZ A HELYZET A NAGYKÁTAI POSTÁN IS.NEKEM IS ILYEN SEMMIT MONDÓ LEVELET KÜLDÖTT A MAGYAR POSTA,ÉS A HELYZET AZÓTA SEM VÁLTOZOTT.10 EMBER BEMEGY 5-NEK KI KELL JÖNNI AZ ÉPÜLETBŐL.

    Reply
  3. 1

    M.Csaba

    A drága Ceglédi posta vezetője arrol mélyen halgat ,hogy több mint 50 dolgozó hagyta ott őket fél év alatt. Mivel az ifju igazgató azt hiszi hogy rabszolgák az emberek. És főldesúrnak hiszi magát. Csak azt nem értem hogy a központ ezt hogyan nem veszi észre. Biztos mindenkinek feltünt hogy hetente változnak a kézbesítők. A kis és nagyposták ablakából eltünnek a dolgozók. A leveleiket és csekkeiek késve vagy egyáltalán nem kapják meg.

    Reply

Leave a Reply

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

2016. Ceglédi Panoráma