ad
ad
ad
ad

7 Comments

  1. 7

    keni

    lámpa nélkül jobb volt miért kell változtatni ami jól működöt pénz pocséklás a körforgalommal együtt de valaki azt a pénzt zsebre tette

    Reply
  2. 6

    Béla

    Ezek a narancsosok annyira “jobbosok”, hogy még a jelzőlámpánál is betartanak a balra kanyarodóknak…Jah, hogy ezzel is a negyedrészt sem magyarok profitálnak…:): Divide et impera!

    Reply
  3. 5

    Ceglédi

    Szomorú az érdektelenség és közöny városunkban, hiszen egy úr jelezte, hogy nagyszerűen felújították a Széchenyi úti lámpákat, “csak” a balrakanyarodási sávra nem “gondoltak”…Hol vannak ilyenkor a “képviselők”, miért hallgatnak? Sajnálatos, hogy minimális ésszerűségre már nem futotta, vagy éppen ezen “spóroltak”…bár ez innen úgy tűnik, csak genetika…vagy csak óh, egyszerű predesztináció…:)

    Reply
  4. 4

    Ceglédi

    A megoldás K. Péter szerint a következő lenne:
    “A megoldás talán az lehetne, hogy kisajátítanák a kereszteződésben néhány ingatlant, majd lebontanák a rajtuk álló épületeket, és így lenne hely Ceglédbercel irányából három sávot kiépíteni, egyet a balra kanyarodóknak, egyet az egyenesen haladóknak, egyet a jobbra kanyarodóknak és máris nem lenne fennakadás, nem 4-5 autó haladna át, hanem legalább 8-10.”

    Hát ja, a kerékpárút kedvéért akkor már csak a zsinagógát kellene lebontani…ráadásul az előtte lévő kis parkot is csodálatosan ki lehetne szélesíteni és ragyogóan felújítani…amiről a saját bevallása szerint negyedrészt érintett ESDÉ véleményét, “a rasszista Pesti úti kerékpárút” címén szeretném már csak hallani…:)

    Reply
  5. 3

    Sanyi

    Érdekes módon amíg nem volt lámpa, addig minimális fennakadás volt, azóta folyamatosak a sorok. Sikerült nagyon jól felmérni a lámpák hatását. Ekkora összköltségbe talán belefért volna…

    Látszik, hogy K. Péter “megoldásán” nem sokat gondolkozott. Bontsunk le mindent, aztán hátha jobb lesz… Ismét egy remek politikusi gondolat. Persze egy közlekedésmérnököt ciki lenne megkérdezni…

    Reply
  6. 2

    Ceglédi

    Egyébként Huszár Zoltán minden szava igaz: a Pesti úti kereszteződés “gyárilag” olyan, amilyen a rendszer kicsiben, nagyban: “valami van, de nem az igazi…Egyébként már az is hatalmas vívmány, hogy az ominózus helyen ARCCAL A VASÚT FELÉ IS lehet haladni…:
    immáron mindössze csak a képviselőinket és a Pesti úti lámpát kell “triggerelni”…:)

    Reply
  7. 1

    Ceglédi

    Az, hogy a Széchenyi úton(Rákóczi út, Köztársaság út, a Nagykátai úti kereszteződés a beláthatatlan kanyar miatt IS életveszélyes) és a Déli út Nagykörösi úti kereszteződésénél IS lámpa kellene, azt az itt élők és a vakok is látják…, tapasztalják, kivéve városunk “bölcs” vezéreit…Az irányított tudatállapoti kapcsolójukon kellene beállítani azt a bizonyos valamit, vagy várhatunk rá, hogy az illetékes elvtárs mentora,kerüljön végre egy berosálós, bepippantós révülete után a kérdés megoldásához szükséges “tudat”állapotba…

    Reply

Leave a Reply

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

2016. Ceglédi Panoráma