ad
ad
ad

12 hozzászólás

  1. 8

    Szabóné Darázs Éva

    Akkor tehát a sorszámkiadó készülék (totem) a hibás!!!!!! elképesztő!!!!!!

    Hozzászólás
  2. 7

    csaba kalman

    A megoldast miert nem keresi a tisztelt irodavezeto.

    Hozzászólás
    1. 7.1

      Dr. Komjáti Péter

      Mert a fizetését így is megkapja. Miért tenne többet, mint amit muszáj? Mert ez egy következmények nélküli ország. Miért félne bármitől is?

      Hozzászólás
  3. 6

    Kecskeméti István

    Tényleg azt gondolják hogy jó ez a program , és nem is tervezik a megváltoztatását mivel Ők a pult másik oldalon vannak ,de csak egyszer jönnek ki a másik oldalra ! Nem kell különleges alkalom mert ez már több mint két éve így működik ,sajna ! Nincs mit tenni át kell menni a szomszéd városba még az utazást is beleszámolva elöbb szabadulnak ! De hát ennek ez a rendje a vezetőség szerint és kész !!!!

    Hozzászólás
    1. 6.1

      Halasi Sándorné

      Lázár János és csapatától tanulta

      Hozzászólás
  4. 5

    Dr. Komjáti Péter

    Kíváncsi vagyok, hol oktatják ezt a tudományt, az “értelmes, érthető kérdésre hogyan adjunk látszat, semmitmondó, kitérő, kamuválaszt” c. stúdiumot.

    Hozzászólás
  5. 4

    Gál Béláné

    Úgy látom semmi változás a ceglédi hivatalban. Az alábbi eset 2016.november 18.-án történt: Felháborító és dühítő ami ma történt, ill. nem történt a CEGLÉDI OKMÁNYIRODÁBAN!! Ami nem történt meg, az a fennálló ügy elintézése. A sorszám húzása után 10:07 órától, még 13:00 órakor is ott ült az ügyfél, sőt 11:00 órától senkit sem hívtak be. Mindez olyan emberrel történt, akinek 14 órára dolgozni kellett mennie. Nem tudom mikor jutott be az ügyintézőhöz, mert mi felhívtuk a NAGYKŐRÖSI OKMÁNYIRODÁT és az ügyintéző, miután elmondtuk a problémánkat, kedvesen biztosított bennünket, hogy menjünk át és az ügy elintézésre kerül. Három órára értünk át, és 12 percen belül kezünkben voltak a papírok, ügyünk lerendeződött.
    Azért írtam le a történetet, mert nem az első eset volt. Májusban, amíg a CEGLÉDI OKMÁNYIRODÁBA nem jutottunk be,- még és már nem lehetett sorszámot kapni,- addig a NAGYKŐRÖSI OKMÁNYIRODÁBAN rövid idő alatt, még aznap megújították a személyigazolványomat, ill. az unokáknak is elkészült az első igazolványuk.
    Nem értem ezt a nagy különbséget! A ceglédi irodában visszaélnek az emberek szabadidejével, türelmével, sőt még a pénztárcájukba is belenyúlnak, pl. ha a személygépkocsi ideiglenes forgalomból való kivonását az adott nap nem sikerül lerendezni. Talán az a céljuk, hogy pl. a fenti esetben is kötbért, egyéb költségeket fizessenek az ügyfelek, mert – a hivatal hibájából -, nem sikerült lerendezni az ügyüket . Felmerült még egy kérdés is bennem, most a ceglédi okmányiroda ügyintézői vannak a ceglédiekért, vagy a ceglédiek értük? Egy biztos, a NAGYKŐRÖSI OKMÁNYIRODA AZ EMBEREK ÉRDEKEIT TARTJA SZEM ELŐTT! KÖSZÖNET MINDEN ÜGYINTÉZŐJÜKNEK!!! Gálné Ági

    Hozzászólás
  6. 3

    Végh

    Érdekes,Abonyban pörög minden úgy ahogy kell,pedig ott is sorszám van.

    Hozzászólás
  7. 2

    Hahota

    Romokban van a polgármesteri iroda. A járási hivatal. Néhány év alatt ismeretlenek teljesen szétverték. Semmit nem lehet elintézni csak nyögvenyelősen. Folyamatosak a visszaélések a korupcio. De nem szabad hibáztatni senkit. Ez országos szintű

    Hozzászólás
  8. 1

    Tóthné

    Ez csak diplomatikus semmitmondó reagálás. Ez már több éves probléma! Ettől még nem oldódik meg a 2-3 órás várakozási idő. Nálam a “hosszabb” várakozás max fél óra! Erre senkinek nincs ideje. Elképesztő, hogy akár szabadnapot kell kivenni azért, hogy bármilyen ügyet elintézhessen az ember. Felháborító!!

    Hozzászólás
    1. 1.1

      Kecskeméti István

      Az a baj hogy ez már több éve így megy , és a vezetőség ebből semmit sem vesz észre !

      Hozzászólás
      1. 1.1.1

        Dr. Komjáti Péter

        Vagy tesz rá nagy ívben?

        Hozzászólás

Hozzászólások

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

2016. Ceglédi Panoráma