5.4 C
2024. április 25. csütörtök
spot_img

Egy hét Karintiában

Május 6-án kezdetét vette utazásunk Ausztriába. Korán reggel indultunk, és szinte az egész napot utazással töltöttük, de egyszer Bärnbachban megálltunk, ahol megcsodáltuk a Hundertwasser által tervezett templomot.

Amikor leszálltunk a buszról, izgatottan foglaltuk el a szobánkat. Az erkélyünkről csodálatos kilátás nyílt a Turnersee-re. Másnap rengeteg izgalmas program várt ránk. Jártunk az Affenberg-en, ahol szabadon élnek majmok, ez nagyon különleges élmény volt mindannyiunk számára. Ezután az Adlershow következett, itt ragadozó madarakkal tartottak nekünk bemutatót. A nap zárásaként megnézhettük, Európa legnagyobb fából készült kilátóját, és akinek volt bátorsága és kedve 50 méter magasból lecsúszhatott egy csúszdán. A harmadik napon megkezdődött a tanítás, anyanyelvű tanárokkal. Három csoportra osztottak minket, tudásunk szerint. Három napon keresztül, 3 órás tanításon vettünk részt. Délutánonként sok izgalmas program várt ránk. Jártunk Planetáriumban, strandon, madárparkban és természetesen a vásárlás sem maradhatott ki. A mi kedvenc helyünk a Minimundus volt, ahol a világ leghíresebb építményeinek illetve épületeinek arányosan kicsinyített mását nézhettük meg testközelből. Sétánk előtt 4D-s moziban szórakoztunk egy kis ideig. A hét elején kijelölt csapatoknak esténként feladatokat kellett megoldaniuk. Az utolsó teljes napunkon kirándultunk a A Tscheppa-szurdok völgyébe, meglátogattunk egy cseppkőbarlangot, utána pedig körbeutaztuk a Turnersee-t egy kisvonattal. Ezután elérkezett az utolsó nap, ezért szomorúan pakoltuk össze csomagjainkat, és hagytuk el az addigra már megszokottá vált kellemes környezetet.

A hazafelé tartó úton még beugrottunk a Zotter csokigyárba, ahol mindenki felszedett pár kilót. Rengeteg élménnyel és sok új tapasztalattal gazdagodva tértünk haza a hosszú útról. Kísérő tanáraink Fehérné Farkas Gyöngyvér és Pintér Helga tanárnők voltak, akiknek köszönjük a szervezést, és reméljük, hogy nem az utolsó alkalom volt, hogy német nyelvű területre utaztunk.

A gimnázium 7. d osztályos tanulói

Hasonló hírek

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide nevét

spot_img

Friss híreink

Sokrétű álláslehetőségek kereskedelmi és értékesítési irányon

Kereskedelmi és értékesítési területen mindig akad olyan álláslehetőség, amely...

Tedd meghitté a kertet, építs zárt kerítést!

Nyugalmas környéken, jó szomszédokkal körülvéve talán meg sem fordul...

Az anyák napja mindenki számára különleges

Az édesanyáknak kitüntetett helye van a szívekben, szeretetük és...

FitKid sikerek

A Ceglédi Vasutas Sportegyesület FitKid szakosztályának tavaszi versenyszezonja Tiszakécskén...

Két Ungvári az olimpián

Családi olimpiára készül Ungvári Miklós ceglédi olimpikon. A olimpiai...