Hatalmas sorok alakultak ki az MVM ceglédi ügyfélszolgálatánál, mintegy 50 fő is áll türelmesen, órákon át várva a bebocsátást a kapun kívül, akár hidegben, esőben is.
A kormány rezsit érintő intézkedéseinek következményeként sokakat érhetett meglepetés a szeptemberi számlákat kézhez véve. Ha azonban személyesen akarja intézni az állampolgár a rezsiügyeit, ott újra meglepetés érheti: az áram és gázszolgáltató ügyfélszolgálatának munkatársai ugyanis nehezen állják a lakossági rohamot. Három órát is várakozni kell, mire az ügyintézésre sor kerülhet.
Lapunk munkatársa 4. alkalommal próbálkozott ügyet intézni az áramszolgáltatónál, minden alkalommal más időpontban, hátha csökken a várakozók száma, de nem volt szerencséje: mindig hatalmas sor várta az ügyfélszolgálat épületénél.
A várakozók a helyszínen elmondták: többen már nem először próbálkoznak a bejutással, van, aki 6 órától sorban áll, hogy a félfogadási idő kezdetére már „biztos helye” legyen.
Egy sorban várakozó hölgy elmondta, eddig telefonon jelentette le havonta az óraállásokat, de most azt mondták neki, hogy személyesen kell intéznie a diktálást.
Sokan adategyeztetésre jönnek, vagy más egyszerű, gyorsan – akár emailen, vagy telefonon, esetleg online – elintézhető ügyük van, mégis órákat kell várakozniuk. A megnövekedett ügyek száma nem kis megterhelést jelenthet az ügyintézőknek sem.
Lapunk megkeresi a szolgáltatót az alábbi kérdésekkel, amint a választ kapunk, megosztjuk olvasóinkkal.
- Milyen módon lehet legegyszerűbben ügyeket intézni a fogyasztóknak, hogy ne alakuljon ki tumultus az ügyfélszolgálatokon?
- Van-e lehetőség arra, hogy kulturált körülmények között, melegben várakozhassanak az ügyeiket intézők?
- Milyen ügyekben kell feltétlenül személyesen megjelenni? Van-e lehetőség előzetes időpontegyeztetéssel ügyet intézni?
- Milyen ügyeket lehet online vagy telefonon is intézni?
- Melyek a leggyakoribb problémák, kérdések az utóbbi időben, amellyel a fogyasztók a szolgáltatóhoz fordulnak?