10.4 C
Cegléd
2025. október 29. szerda
spot_img

Hatalmas sorok a közműszolgáltatónál

Hatalmas sorok alakultak ki az MVM ceglédi ügyfélszolgálatánál, mintegy 50 fő is áll türelmesen, órákon át várva a bebocsátást a kapun kívül, akár hidegben, esőben is.

A kormány rezsit érintő intézkedéseinek következményeként sokakat érhetett meglepetés a szeptemberi számlákat kézhez véve. Ha azonban személyesen akarja intézni az állampolgár a rezsiügyeit, ott újra meglepetés érheti: az áram és gázszolgáltató ügyfélszolgálatának munkatársai ugyanis nehezen állják a lakossági rohamot. Három órát is várakozni kell, mire az ügyintézésre sor kerülhet.

Lapunk munkatársa 4. alkalommal próbálkozott ügyet intézni az áramszolgáltatónál, minden alkalommal más időpontban, hátha csökken a várakozók száma, de nem volt szerencséje: mindig hatalmas sor várta az ügyfélszolgálat épületénél.

A várakozók a helyszínen elmondták: többen már nem először próbálkoznak a bejutással, van, aki 6 órától sorban áll, hogy a félfogadási idő kezdetére már „biztos helye” legyen.

Egy sorban várakozó hölgy elmondta, eddig telefonon jelentette le havonta az óraállásokat, de most azt mondták neki, hogy személyesen kell intéznie a diktálást.

Sokan adategyeztetésre jönnek, vagy más egyszerű, gyorsan – akár emailen, vagy telefonon, esetleg online – elintézhető ügyük van, mégis órákat kell várakozniuk. A megnövekedett ügyek száma nem kis megterhelést jelenthet az ügyintézőknek sem.

Lapunk megkeresi a szolgáltatót az alábbi kérdésekkel, amint a választ kapunk, megosztjuk olvasóinkkal.

  • Milyen módon lehet legegyszerűbben ügyeket intézni a fogyasztóknak, hogy ne alakuljon ki tumultus az ügyfélszolgálatokon?
  • Van-e lehetőség arra, hogy kulturált körülmények között, melegben várakozhassanak az ügyeiket intézők?
  • Milyen ügyekben kell feltétlenül személyesen megjelenni? Van-e lehetőség előzetes időpontegyeztetéssel ügyet intézni?
  • Milyen ügyeket lehet online vagy telefonon is intézni?
  • Melyek a leggyakoribb problémák, kérdések az utóbbi időben, amellyel a fogyasztók a szolgáltatóhoz fordulnak?

Hasonló hírek

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide nevét

Friss híreink

Te is mindig fáradtan ébredsz?

Gondoltál már arra, hogy nem az alvás mennyisége a...

Hogyan biztosíthatjuk szivattyúrendszereink hosszú távú hatékonyságát?

Gondolt már arra, milyen költséges lehet, ha egy medence...

Hőlégballonozás: a céges rendezvények új dimenziója

Sok vállalat számára kihívást jelent olyan programokat találni, amik...

Megszületett Ungvári Miklós és Demeter Dóra gyermeke

Örömteli hírt osztott meg vasárnap Ungvári Miklós olimpiai ezüstérmes...

A Lifemed várólista nélküli, új és megújuló szolgáltatásai

Pacemaker ambulancia Szakrendelésünk a pacemakerrel és ICD-vel élők számára nyújt...