19.9 C
Cegléd
2025. július 2. szerda
spot_img

Hatalmas sorok a közműszolgáltatónál

Hatalmas sorok alakultak ki az MVM ceglédi ügyfélszolgálatánál, mintegy 50 fő is áll türelmesen, órákon át várva a bebocsátást a kapun kívül, akár hidegben, esőben is.

A kormány rezsit érintő intézkedéseinek következményeként sokakat érhetett meglepetés a szeptemberi számlákat kézhez véve. Ha azonban személyesen akarja intézni az állampolgár a rezsiügyeit, ott újra meglepetés érheti: az áram és gázszolgáltató ügyfélszolgálatának munkatársai ugyanis nehezen állják a lakossági rohamot. Három órát is várakozni kell, mire az ügyintézésre sor kerülhet.

Lapunk munkatársa 4. alkalommal próbálkozott ügyet intézni az áramszolgáltatónál, minden alkalommal más időpontban, hátha csökken a várakozók száma, de nem volt szerencséje: mindig hatalmas sor várta az ügyfélszolgálat épületénél.

A várakozók a helyszínen elmondták: többen már nem először próbálkoznak a bejutással, van, aki 6 órától sorban áll, hogy a félfogadási idő kezdetére már „biztos helye” legyen.

Egy sorban várakozó hölgy elmondta, eddig telefonon jelentette le havonta az óraállásokat, de most azt mondták neki, hogy személyesen kell intéznie a diktálást.

Sokan adategyeztetésre jönnek, vagy más egyszerű, gyorsan – akár emailen, vagy telefonon, esetleg online – elintézhető ügyük van, mégis órákat kell várakozniuk. A megnövekedett ügyek száma nem kis megterhelést jelenthet az ügyintézőknek sem.

Lapunk megkeresi a szolgáltatót az alábbi kérdésekkel, amint a választ kapunk, megosztjuk olvasóinkkal.

  • Milyen módon lehet legegyszerűbben ügyeket intézni a fogyasztóknak, hogy ne alakuljon ki tumultus az ügyfélszolgálatokon?
  • Van-e lehetőség arra, hogy kulturált körülmények között, melegben várakozhassanak az ügyeiket intézők?
  • Milyen ügyekben kell feltétlenül személyesen megjelenni? Van-e lehetőség előzetes időpontegyeztetéssel ügyet intézni?
  • Milyen ügyeket lehet online vagy telefonon is intézni?
  • Melyek a leggyakoribb problémák, kérdések az utóbbi időben, amellyel a fogyasztók a szolgáltatóhoz fordulnak?

Hasonló hírek

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide nevét

Friss híreink

Partifecskék költőhelyét rombolta le

A Pest Vármegyei Főügyészség sajtóközleménye szerint természetkárosítás bűntettének megállapítására...

Ismét sikeres volt a Szuperinfó Pingpong Tábor Cegléden

Június 23–27. között rendezték meg a már hagyománnyá vált...

Kerti tárolás új szinten – a rendezettség és a stílus egyben

Egy jól kialakított kert vagy terasz a pihenés és...

Szováti Árpád kilépett a Lokálpatrióta Klubtól

Szováti Árpád bejelentette, hogy kilép a Ceglédi Lokálpatrióta Klub...

Elmarad a tűzijáték

Idén elmarad a tűzijáték augusztus 20-án - erről a...