3.7 C
Cegléd
2024. november 25. hétfő
spot_img

Elnyelte a pénzt az automata

Márkus Viktória olvasónk írt lapunknak olvasói levelet az OTP ceglédi be- és kifizető ATM-jével kapcsolatos vesszőfutásáról: olvasónk befizetendő pénzét elnyelte az automata úgy, hogy nem jelent meg a számláján.
“Hónapok óta reklámozva van, hogy a megújult ceglédi OTP-be ki- és befizető ATM került, ezzel is könnyítve az ügyintézők munkáját, mert a befizetést, ezen keresztül is meg lehet oldani. Februárban egyik este akkora összeget kellett utalnom, amennyi éppen a számlámon nem volt, így hát eszembe jutott, hogy ezt már 0-24 óráig lehet használni és azonnal rákerül a pénz a számlára. Beautókáztunk ezért a központba, ahol az automatában nem találtuk ezt a funkciót, így felhívtuk a hibabejelentést, ahol azt a választ kaptuk, hogy az automatában nincs is ez a funkció. Másnap édesapám a bankfiókon belül tette így fel ezt a pénzt a számlára. Ott mondta, hogy tegnap nem működött az automata, erre csak annyit mondott az ügyintéző, hogy az emberek mindig elrontják. Azt igen nehéz elrontani, ami sosem működik….
Ezek után többektől is hallottuk, hogy sikerült az ATM ezen funkcióját sikeresen használniuk. Így hát február 26-án odaadtam páromnak a kártyámat, hogy tegyen fel rá egy nagyobb összeget. Ezek után hívott, hogy a pénzemet elnyelte az automata és fel kellene hívnom egy megadott számot nekem, mivel ő semmit sem tud intézkedni, mert az én nevemen van a bankkártya. Ő még hibabejelentést se tudott tenni, mert nem az ő kártyája, bármennyire is vele történt az eset. Így este megtettem telefonon a bejelentést, mindez 15 percet vett igénybe és végül azt a választ kaptam, hogy 30 napon belül kivizsgálják az ügyet.
Nem elég, hogy ez a nem éppen kis összeg azonnal nem került rá a számlámra még én várjak 30 napot, hogy a saját pénzemet visszakapjam?! Másnap bementem személyesen is a bankba, hogy elmondjam ott is, hogy mi történt velem. Az ügyintéző hölgy ismét felvette a panaszt, mint már előző este a telefonban is megtették. Itt már 15 napon belüli ügyintézésről tájékoztattak és arról, hogy a panaszfelvételnél többet ők nem tudnak tenni. Majd egy másik ügyintéző hölgy közbeszólt, hogy más is járt már így, egy csütörtöki napon és az ő számlájára ez az összeg hétfőn rákerült. Így ebből azt a konklúziót vontam le, hogy ez az eset a héten megoldódik, így mondtam, hogy ha mégsem akkor a pénteki napon ismételten jövök.
Bennem az a kérdés merült fel, hogy ők hogyan fogják kideríteni, hogy én mekkora összeget akartam rátenni. Erre azt a megnyugtató választ kaptam, hogy ennyi plusz fog megjelenni az automata kazettájának kinyitásakor. Felteszem, hogy más is így járt, másnak a befizetésénél is meghibásodott , akkor hogyan bírálják el, hogy ki mennyit akart befizetni? Mivel az összeget megadni nem kell, a kamera meg a köteg pénzen nem lát keresztül. Vagy éppen ellenkezőleg másnak készpénzfelvételkor kiadta pluszba ezt az összeget? Senkiről semmi rosszat nem feltételezve esetlegesen a későbbiekben a pénz számolásakor tűnik el ez a többlet?
Természetesen a pénteki napig nem érkezett meg ez az összeg a számlámra, így ismételten be kellett mennem. Ahol telefonálás után annyit tudtak nekem mondani, hogy hétfőn várható, hogy ez a pénz megérkezik a számlámra. Most így minimum egy hétig ezt az összeget a bank használja helyettem. Fordított esetben nekem ezért súlyos kamatokat kellene fizetnem, én meg örüljek ha egyáltalán a pénzem megkerül…
Mindezért ezer forintokat eltelefonálva, elautózva. A bankból kifelé jövet egy hölgy, az automataból próbált pénzt kivenni, ami nem sikerült és a kártyáját is csak igen nehezen adta vissza a gép. Így használja mindenki biztonsággal az OTP ATM-jeit, hogy lehet hetekig pénze nélkül marad…. Márkus Viktória”

Hasonló hírek

5 HOZZÁSZÓLÁS

  1. Kedves Viktória!
    Mi is így jártunk, vasárnap reggel. Hétfőn a tesóm jelezte a takarék szövetkezetbe. Közölték vele, majd ha töltik a héten az autómatát, majd kiderül, hogy igazat mond-e, és akkor hívni fogják telefonon.
    Csütörtök van… Semmi értesítés…
    Kérdezném, hogy mikor kapta vissza Ön a pénzét?
    Előre is köszönöm, ha válaszol.
    Zsani

  2. Sziasztok ! Ma ugyan így jártam csak az ATM pénz kiadásra alkalmas ! Ma megpróbáltam ki venni 100.000 Ft-ot a kártyamrol de sem a pénzt sem a kártyámat nem adta ki ! És én is ugyan így az OTP bankos ATM -bol szerettem volna ki venni a pénzem. Persze meg ilyedtem
    És egyből tárcsázztam az ATM-en levő telefonszámot ! A válasz erre az volt h keressem fel a saját bankom és pluszban meg lekezelő volt a hogy pedig úgy gondolom o van értünk és nem mi o értük ! Be mentem hát egyből a bankomba és a ügyintéző hölgy is elég lekezelő volt velem szemben ….. persze ki kellett töltenem egy jegyző könyvet ! És mondtak h pár napba bele telik míg vissza utaljak a pénzem ! Teszem hozza a kartyamat újra kell igényelni ami 5000 Ft ! Úgy érzem h tarthatatlan ez az OTPs bank automata ! Persze nyilván nekem is van határidős számlám kérdezem én miből fizzesem ki ? Persze szerencsés helyzetben érzem magam mert van segítségem ! De tesznem hozza ha nm lenne ? Elképesztően pofátlanságnak tartom h nekem kell szaladnom a saját pénzem után ! Ez mind Csepelen történt a Zrínyi utcában ahol a SPAR oldalában van egy OTP bankautomata ! Nyilván a kartyamrol le emelte az összeget de én meg sem kaptam meg illetve a kartyamwt sem ! Elszomorító arra fel eszmelni a mai világban h neked kell futnod a saját pénzed után illetve várakozni ….

  3. Ugyanígy jártam ma befizetésnél, tettem bejelentést, nekem az ügyintéző hölgy, aki amúgy nagyon kedves volt 🙂 azt mondta várhatóan hamarabb jóváírják a feltett összeget, de legkésőbb 15 munkanap múlva küldenek értesítőt. Addig viszont marad az izgalom, hogy vajon tényleg visszakapom-e. Ha babonás lennék bele sem tettem volna a pénzt, mert először szokatlanul sokszor nyílt ki a kis ablak ahová a pénzt tettem be, azt hittem rosszul tettem be a pénzt szóval megigazítottam és újrapróbáltam. Aztán az is fura volt, hogy nem írta ki az átszámolt összeget. Ez után kiadta a kártyámat majd vártam az SMS-t és a blokkot amit nem adott a gép, ráadásul a pénzt sem adta ki. Kíváncsi vagyok, hogy fog alakulni az ügy, szerencsére nem múlik ezen egy esetleges nagyobb ügy, de nyugodtabb lennék, ha minél hamarabb rendeződne.

  4. Én is egy ilyen befizető ATM-mel küszködök 120.000-ret tetettek ezen be, mert a betétkönyves átküldött a hagyatékis csak egy ügyet csinált. Aznap visszamenve felvették a reklamációm. Eltarthat egy ideig az utánszámolás, bár a függő tételeket az ügyintéző is figyelemmel kiséri. Éjszaka babrált rajta valaki. Szóval visszazáródott a rekeszt kiírva, hogy sikeres volt. Milus Mária nem búsul a temetési költségemen.

  5. Hadj kérjem már a segítségeteket
    Látom sajnos többen
    Jártunk így ma szeretünk volna ATM
    Nél pénzt le venni
    Ès számlákról
    Levente a be írt összeget de pénzt nem kaptunk persze egyből hívtuk ami ATM en volt telefon szám és azt mondták igen idő túl lépés volt
    Hívjuk a bankot persze hívtam és azt mondták hètföjig várnunk kell míg könyvelés lesz azt szeretném kérdezni hogy egyáltalán Visza kapjuk e a pénzt és menyi idő
    Köszönöm a válaszokat

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide nevét

Friss híreink

Miért fontos a klíma szakszerű tisztítása?

    Ha egy minőségi klímát választunk, amit szakértők szerelnek be,...

Elegáns női blúzok: melyek a legkelendőbb változatok, hogyan viseljük őket?

    A női blúzok egyértelműen az elegáns ruhatár alapdarabjai közé...

A digitalizáció határai: Megmenthetik a digitális ikrek az iparágakat?

      Az "Internet of Things" (IoT) eszközök száma óriási növekedés...

Ceglédi elismerés a Szent Erzsébet-díjak átadásán

November 16-án, a váci Nagyboldogasszony-székesegyház ünnepi szentmiséjén adták át...

Az ipari mennyezeti lámpák szerepe a mindennapokban

  Az ipari mennyezeti lámpák, vagy más néven csarnokvilágítók, elengedhetetlen...